Här var det igen dammat!

Hej hej! Dåså ska göra ett försök ännu en gång att försöka få ner lite rader! 
Funkar det inte nu så skiter jag helt i att blogga! 

Efter vi hade varit i Vietnam så flög vi till Bangkok och befann oss på khosan road det är en backpacker gata, (vilket vi trodde var "stan" träffade min gamla chef Mike från den glade Viking, och Henke som också jobbade där och som jag även bodde med i Norge, dom sa till mig och Elin att vi skulle följa med på en riktig ute kväll inne i stan (Sebastian låg hemma) sagt och gjort hem och byta om och kasta på sig ett ansikte för en jäkligt roligt fest! (Lång historia kort det var vad vi gjorde i Bangkok) 

Vi mötte upp Marcus förra fredagen för att följa med till hans föräldrars hus i Bangsean där gjorde vi absolut ingenting på en hel vecka! Eller jo vi hade en lugn ute kväll, 

Nu i fredagas flög vi äntligen tillbaka till mitt underbara phuket! Patong! Paradiset! (Elins kompis Amanda är här också) vi gick ut i fredagas vi var överallt kändes det som! Och hemma klockan 05! Så skönt att vara tillbaka! Bodde på Beverly Hill hos Dennis (min förra granne) tills nu för just nu är vi påväg till phi phi igen, jag vill ju vara med Elin och Sebastian innan dom åker hem!  

Inte allt för roligt att skriva eftersom inlägget försvunnit två gånger, men som sagt funkar det inte nu skiter jag i det!   

1, bangsang
2, gammal bild från white room
3, hos frissan! Ej som hemma! (Som jag saknar min älskade frisör!!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback