Pirrigt?

Jag har inte äns blivit pirrig än...
In för resan alltså! Kanske inte blir det efter som det är mitt andra "hem" tänkte  på det här om dagen.. 

Jag är uppväxt i länghem
Gått i skolan i Tranemo
Gymnasiet i Ulricehamn 
Flyttade till Borås fick i skola jobbade och sambo och eget men jag känner inte att jag är någonstans ifrån?

Frågar någon vart jag är ifrån kan jag lixom säga alla ställen!? För jävla lurigt de där! Ett som är säkert är att jag inte tänker bo på något av dom ställena igen! Det bestämde jag mig redan för två årsedan men sedan hände lite grejer och blev som det blev. 

Många pratar om att jag borde hitta en fast punkt och göra något med mitt liv. MEN HALLÅ!!! Jg gör ju massor! Jobbar ihjäl för att göra det jag gillar! Jag har nästan ingenting kvar från mina läghenhet jag har haft...
Glas och en tv typ, ett par lampor ska jag ha också en hos Camilla och en hos pappa vad jag vet. Sedan har jag inte mycket mer! Inte äns en säng! Och jag gillar att ha det så!

1, detta kan jag leva med varje dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback