Phuu

Vilken dag det var igår!
Jag sov i Borås, hämtade Vickan i limmared så hon kunde köra till Gbg för att jag skulle tatuera ögonbrynen! Och skulle ha emla innan! Hjälpte inte, gjorde jätte ont ändå! Vi åkte till dalum sa hejdå till pappa Frida Malin och Kasper, in till Borås för att säga hejdå till min bror. Till Ulricehamn för att hämta min reseförsäkring sedan hem till mamma för lite alkohol förtäring med Vickan, men vi var jätte sletna så vi låg som två barn och pratade halva natten ;)

Men vet ni!!! Om två och en halv timma går mitt flyg hem till Thai! Äntligen! Denna jävla lycka!!! <3

1, mina bryn med emla som inte hjälpte

2, före behandling nummer två


3,efter svullen och jävlig!

4, jag och Vickan!


5, nu lämnar jag Sverige, regn rusk kyla och deprimerade människor! För ett paradis! Äntligen äntligen äntligen!



Kommentarer
Emma säger:

Hallåååå, jag saknar dig så himla mycket Angelica!! <3 Vad hände med din facebook?
Vad för planer har du i Thai nu? :)
Puss & kram från Emma, din EBS-bästis ;)

Svar: Heeeej!! Jag tog bort den, använder bara instagram nu, nu ska jag jobba för grabbarna grus! Kommer bli as gltt! Hur mår du?
Angelica

2013-09-29 | 20:32:21
Emma säger:

Men neeej, jag har inte Instagram ju och du har ett privat konto som man inte kan följa om man inte har Instagram själv :(

Oj, vad spännande :) som inkastare eller säljare? Hur länge har du planer om att stanna? :)
Jag mår bra! Jobbar som bartender (snart bar-chef) och åker två veckor på semester till Mexico snart :D Kram!

Svar: Tusan! Säljare! Men helvete va roligt att höra! Kul att det går bra för dig :)
Angelica

2013-10-04 | 18:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback