Bästa dagen!

Toppen toppen toppen dag!!
Lullat runt i mitt älskade Göteborg! Skulle haft sällskap men va tur jag inte hade det för då hade jag fått visa min ocoola sida och det hade ju blivit.... Konstigt..... Jag ska inte ha sällskap i Göteborg heller för jag har mycket roligare ensam!

Började med tåget som var jätte lång tråkigt! Men det gick bra ändå, hade knappt sovit något heller men va fasen så är det alltid när man ska på äventyr!
Gick och köpte mig en världs god subway och satte mig ensam och tre minuter senare sitter det 25 pers till där runt mig medans jag äter min kladdiga macka med ansiktet! Började små flina lite tryckte i mig den och var tvungen att gå! Blev så där konstig känsla haha! Gick och hämtade mitt visum för Thailand! Så om tre veckor sitter jag på flyget ner! Så härligt!!! Fortsatte lulla runt och fönster shoppade en del men det var bra så :) sedan skulle jag till kliniken problemet var att jag inte viste vart den låg så använde mitt kära googel maps! Det skulle ta 8minuter dit så jag njöt av vädret istället :) när jag väl är påväg tycker jag att vägen ser konstig ut, ja jag hade valt bil väg och inte promenad! Helt plötsligt tog det 28 minuter och jag hade tid 10:50 stressad som tusan började jag promenera till jaaa vart skulle jag? Kom lite för sent men det var okej ändå :)

Så vad har jag gjort? På en klinik? Jo jag har gjort en permanent make up! Ögonbryn! Och jaaa det gjorde faktiskt ont! Fast jag tycker ju allt gör ont!
Dom är väldigt tydliga nu, men det blir bättre efter tre veckor då blir det "permanenta" resultatet fast dagen innan jag åker till thai har jag återbesök! Hoppas det blir bra, går lixom inte ångra sig när det sitter i ansiktet! Lära sig leva med det iaf och inte leta fel! Jag är ju inte den som är den precis!

Blev jätte trött och ville åka hem på en gång tänkt sova på tåget men sedan kom jag på att naaae, fick la leta igenom camillas blogg efter uuuuber snygg bild när när vi åker tåg! (Måste börja läsa hennes blogg igen! Har ingen koll på hennes liv ju) det sjuka var att biljetten var dyrare med sämre tåg och väntetid tid sedan buss? Men jag hade mina fina sms konversationer som underhöll mig! Så det gick fort! :)

Hade telefon dejt nyss ;) blir dejt på torsdag igen! Hör går det undan! ;)

1,knappt kallt när jag skulle åka i morse!
2, mitt älskade visum!! Wiiiiee
3,åka kollektivt är bra!
4, snubben bredvid som, måste ta kort på dom som sover bredvid!
5, ego bild!! Vilade iaf!
6, sitter la jag på centralen i Borås och laddar mobilen! Visste att det fanns där då jag på min 18års tid va där å plattade håret innan vi gick till trägår'n haha
7, men det är i trappan man hänger!
8, kollektivt igen buss denna gången!
9, mobilen dog detta var när jag startade
10, stängde av ljud å vibration detta var när jag kollade HAHA asså inte okej!
11, snygging sover på tåget!


Trackback