Va kul jag har haft dessa dagar som varit!

I torsdags åkte jag in till Borås och lunchade med S, sedan hämtade Andréa upp mig vi hade massor att ta igen ett helt år ungefär! Sedan kom Kim och Ida så vi hade en liten tjej kväll :)

Ida var nykter Kim skulle jobba dagen efter och Andrea blev trött så jag åkte och träffade S istället, han var hos en snubbe Johan en som S bara hade kännt en vecka, vi hängde uppe på hans tak tills vi drog till tonic, där träffade jag sjukt mycket folk! Skit skoj! Vi drog sedan vidare till wisers tills det stängde.

Igår när jag vaknade beställde jag en pizza från Napoli och fick vänta på den en timma! (Hem körning dock låg pizzerian typ 300m ifrån så hur det tog så lång tid?) det var nog det äckligaste jag ätit och jag var vrål hungrig men fick inte i mig den så jag hade ont i magen som tusan! Och så fick det blir! Stack till annelunds parken och mötte upp S och Jonas där vi förtärde lite alkohol innan vi gick vidare till S och fortsatte festa, eftersom Jonas fyllde 27 så stack vi till tonic och beställde skumpa för att fira! Oerhört äckligt men va gör man inte? Sedan skulle alla fylle äta så jag gick hem till S och la mig för jag ville inte bråka med min mage mitt i natten :/

Jävligt tråkigt förklarat allting men jag har haft jätte kul iaf! Och träffat riktigt roliga människor! Sedan såg jag att mina bilder inte kommer upp i den ordningen jag numrerar dom, men skit i det!

1, mys och vin på AndréaS balle
2, Johan och Jonas påväg upp på taket
3, Andréa Kim och jag
4, jag och Ida
5, fylle bild
6, Jonas jag och random snubbe, han var där ensam så vi satte oss med honom
7, jag och Marcus

https://cdn2.cdnme.se/3113252/6-3/pic_51f3f8b29606ee2826c9b971.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/3113252/6-3/pic_51f3f8bce087c355dfcc0adb.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/3113252/6-3/pic_51f3f8d39606ee27cf05d4d6.jpg" class="image">


Trackback