Kul att det inte går att uppdatera? Provar igen! Detta var igår om det nu kommer upp!

Idag var det en mysig dag!

Vaknade och väntade på att solen skulle dyka fram! Väntade och väntade men det var molnigt så gjorde lite sysslor hemma som att betala räkningar städade och tvättade sådant man gärna lägger åt sidan (skämt åsido)
Tvingade min mamma att följa med till Gällstad och köpa underkläder till mig och så gick vi å käkade pizza :) mysigt för då kom solen och riktigt stekte på!

Men självklart var klockan slagen för jobb så hem och lämna mamma och vidare till hjälmå för att gäst spela lite (slutade där i mars) det var super kul att vara tillbaka där! Och jag fick ett varmt välkomnande!

Jätte rolig grej var att jag skickade ett sms till Amanda och frågade varför inte hon var och jobbade nu när jag var där, och får som svar att hon var på torpa för hon trodde jag börjat jobba där! Haha
Fin hon är att hon ändå åker ut för att jag "jobbade" där! Tack Amanda det ska jag komma ihåg! :*

Skum grej är att jag var äldst på både torpa och på hjälmå! (I personalen då ;) va hände där lixom? Jag som alltid varit yngst!? Är det verkligheten som kommer i kapp eller vad är det frågan om?

1, jag och min "fina?" Nack kudde (köpte dom när jag var 18år 500:- styck!! Dom har vart med i varje bil får se hur länge dom är med, kul grej lixom:)

2, bilden till Amanda HAHA!! :*


Trackback