Haft fin besök!

SOL SOL OCH ÅTER SOL!

Jag har tillbringat dagen utomhus jag! Och min kära vapen krigare Daniel gläntade förbi och gjorde mig sällskap! Vi har smidig planer, sådant är kul!

Nu har jag precis duschat och använt mina nya schampon från joico kan dock inte uttala mig om resultat än, men har ganska mycket i den serien redan så det funkar säker som det ska!
Joico <3 Angelica sitter i ett träd och P U... Nä va håller jag på med? Ni fattar nog grejen ändå ;)

Måste bara visa mina sjukt snygga trosor också! Höhö Och så här i efter hand kan jag ju tycka att det vart lättare och typ lagt dom på sängen! Men alltid lätt att vara smart med facit i hand!

(Och nej det är inga barn trosor?! Min första tanke med, i den storleken så nä, ett par att använda på första dejten? Höhö)

1-2-3, fjant, sol & kul med Daniel
4, ja här var det inga trosor från Gina där alla andra köper sina! Höhö


Trackback