Om 11 dagar

Åker jag och min vapenkrigare Camilla till Turkiet i en vecka!
OM jag längtar eller?! ska bli så skönt och passande att bara komma bort och inte göra något!
 
Vet ni vad? så klart inte!
förra veckan när jag var inne i Ulricehamn och pluggade med Johanna
så hände sjukaste grejen! (vi är påväg till sibylla för att luncha)
Vi var vid grodparken och Johanna skriker till VA I HELVETE!
jag vänder mig om och där ligger en stackars kille helt stilla på marken!
jag flyger ut ur bilen och fram till honom, han hade dragit en jävla vurpa och var jätte chockad!
stackaren, jag hjälpte honom upp och bortstade av all snö
jag såg inte fallet och litade där med på vad han sa,
jag pratade med honom en lång stund
innan han klappade mig på handen och sa att jag var en fin medborgare
och så jag gick och mötte johanna som hade hunnit parkera bilen.
 
Johanna frågade hur han mådde och jag talade om att han var skärrad
men han klarade sig själv, då sa hon att han hade slagit i huvudet och gled en bit på ryggen.
till mig sa han att han mådde bra
och att han hade opererat sig för en hjärnblödning och inte slagit sig!
hoppas han mår bra iaf!
 
Det känndes så jäkla bra ändå att jag handlade som jag gjorde så fort, till och med johanna blev chockad och
mindes inte äns om hon hann stanna bilen innan jag var ute?
 
Jag stannade till och med mitt inatten med min bil mellan
Dalstorp-Tranemo i veckan (21:15 kanske klockan var)
det var en bil med varnings blinkers så jag stannade, men det var OK!
fast det kommer jag nog inte göra om jag blev jätte skrajsen när jag åkte där ifrån och tänkte
TÄNK OM!! TÄNK OM?
fast jag hade ju velt att någon stannade om det handlade om mig!
Eller?
 
Funderar även på att färga håret brunt igen!
jag älskar rött hår men det är svårt att hålla det rött!
vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback