mitt onda samvete?

Nu är den klar! mitt onda samvete!
Ni vet dom där som sitter på ens axlar och säger till hur man ska handla.
jag har då gjort fina söta tingeling! men skenet kan bedra! ;)
höhö! det gjorde ondare andra gången än första!
men sedan är jag ju världens mes när det gäller tatueringar!
tycker ju att det gör så förbannat ont!
 
vill man vara fin får man lida pin, ett sjukt gammalt ord språk får jag nog säga!
 
Idag/kväll kommer vicke hit! vi ska ha mys! fixa hennes naglar kolla film och käka gotte!
Ska allt bjuda henne på ett glas vin när hon kommer!  så det blir lite extra lyx! ;)
Det  blir nog bara ett då hon ska upp och jobba i morgon!
Grattis till jobbet förresten min lilla snutta!
När hennes lön kommer blir det en "thai-dag" med massage och mat! som jag LÄNGTAR!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback