6 veckor kvar!

Va fasen! sex veckor kvart tills att Jag och Camilla åker till Turkiet! tjohoo!
 
  • tre olika hotell
  • fem stjärnigt
  • all incluciv
  • slippa detta väder
  • SEMESTER
  • 3000:-
Oj va härligt det ska bli! vi har inte planerat någonting utan vi ska ha semester helt enkelt!
jag vet dock att jag ska dyka minst en gång!
Får kolla om man kan hitta någn båt som inte bara är för dykare
så att Camilla kan följa med och lapa sol eller bara ha det gött ute på havet!
har kollat lite om att dyka just i Turkiet och det ska tydligen vara AS fint!
men jag vet inte exakt vart vi kommer att hålla hus!
men jag har ju sex veckor på mig att kolla upp olika dykar center att välja mellan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback