Sömn problem?

Erik & mackan
Filip & Fredrik i all ära! Men
Morgan & Ola-Conny!!!!
Herre jävlar vilka tröga jävlar!

Jag tänkte igår kväll att det var detta jag skulle somna till så jag streamar detta från telefonen..... Det slutade med tre timmar sömn inatt vaknade med ett ryck när telefonen levde jävel!

Kunde inte sluta sluta skratta åt Ola-Conny och hans engelska /svengelska! Eller att man hör att dom läser innan till! HAHAHA vet inte hur många avsnitt jag hann med med gode Gud vilka grabbar!

Nu sitter jag iaf på tåget påväg till Göteborg! Ska fixa visum för Thailand, ska även möta upp Amanda där, en tjej jag träffad i Thailand, vet inte om jag berättat om henne innan men här får ni höra igen!

Amanda är en tjej från Falköping ett år yngre än mig, träffade henne i Thailand förra året när båda jobbade på den glade Viking. Underbar tjej och helt galen på fest! Vi har smsat med varandra fram och tillbaka under sommaren och nu ska vi åka samma flyg till Thailand och hitta en schysst lya att dela på där nere! Sista gången vi sågs var i april förra året när jag skulle hem från Thailand så ska bli skit kul att träffa henne nu igen!

1, Amanda och jag
2, mina snabbaste skor (ändå höll jag på att missa tåget)
3, på tåget i brist på annat


Trackback