S J U K!!!

Det är inte ofta jag blir sjuk! Och när jag väl blir det är det som att jag måste må dåligt för ett helt år!

Nu har jag åkt på halsfluss från helvetet! Vilket dom inte behandlar längre?!
Ringde två VC och pratade med min "gamla" svärmor som är SSK,
Provat alla huskurer men det är kört!
Jag ska tydligen härda ut!

Jag hade halsfluss säkert 50 gånger som barn om inte mer! (Borde nästan kolla upp det ;) och tagit bort mina mandlar... Jag minns så jävla väl den panik känslan när dom höll på att kväva mig med den där jävla topsen och tårarna sprutade och dom sa att det inte var någon fara att det skulle gå snabbt och jag var en duktig tjej! Vadå duktig? Jag trodde dom skulle döda mig?!

Vet inte om det stämmer eller om jag fått för mig det, jag vet att jag satt i mammas knä när dom tog provet men jag har också för mig att hon höll fast mig någon gång och blev tvingad att bli topsad men det vet jag inte om det stämmer.

Ringde 1177 och dubbel kollade med en fjärde SSK hon sa att jag kunde gurgla salt lösning och äta is glass som lindring, men jag avvaktar nog ett dygn till annars börjar jag nog med egen behandling då jag har en kur kåvepenin hemma, smärta från helvetet lixom!!

1, gottar ner mig som tuna


Trackback