rastlös...

Och hur kul är det att vara sjuk en helg man egentligen skulle jobba? Kan inte riktigt koppla av, försöker ligga i soffan och glo film och dricka te men jag får ingen ro!

Jag behöver städa och tvätta kolla över jobb schemat boka in en träff med en annan tjej jag träffade i Thailand som kommer till Gbg nästa vecka. Fixa lite andra grejer och som sagt jag måste ligga här och kurera mig.. Skulle åkt wakebord i sommar och den dagen var idag! Tänkte att jag iaf kunde följa med och umgås men hur kul är det med en hals som ballar ur? Och så smittat det ganska lätt! Nä idag ska jag inte göra någonting! Men får så jäkla ont i kroppen när jag intar rygg läge en hel dag! Får väl börja glo en ny serie eller något eftersom jag läst ut mina underbara fifty shadows böcker! 1 augusti är det premiär för filmen!!!

1, syskon från samma föräldrar?


Trackback