Knappt rastlös!

Vaknade 05;30 i morse för att jag sten somnade tidigt igår, fick höra tråkiga grejer om en vän som är på semester :/ svårt att somna om! Börjar inte jobba för än kl 23 ikväll så jag tänkte att idag ska jag inte göra ett piss!!

Hur bra går det då? Jag försökte bada innan men blev på tok för rastlös, låg och läste en stund men vill inte läsa klart boken för då är det slut sedan, nu ligger jag i sängen och kollar på film men tänker på 300 andra grejer vrider och vänder mig, har provat alla mina bikinis och det resulterade i att ingen passade... Så måste köpa fler!

Ahh jag BEHÖVER vara ledig och inte göra något men ack så svårt! Sedan ska jag försöka lägg mig vid 17-17 någon gång! Lyyyyyycka till att somna ;)

1, sista boken
2, filmen jag inte kan koncentrera mig på.


Trackback