Full fart!

Vilken dag det var igår!
Först barnmorskan han frågade vem min mamma var och jag berättade, då sa han jag tänkte väl det. ?
Ja jag kollade på dig när du låg i hennes mage! HAHAHA och där träffar han mig livs levande 24 år senare! Haha

Sedan åkte jag in till Borås och pratade med skolan, samma svar som jag räknat med.... Åkte sedan upp till min gamla svärmor och snackade skit! Trevligt! Efter det åkte jag och träffade en jobba kompis och hon lagade mat till mig! (för jävla fint de där, folk gillar att laga mat till mig ;) jag åkte och tog mitt sista vaccin, sedan åkte jag och Lisa (min jobba kompis) på personal möte, hur bra som helst! Var kvar hos en annan jobba kompis till kl 22 igår! Folk hela dagen med andra ord,

Men när jag kom hem och hade gått och lagt mig kände jag mig iakttagen!? Så jag fick lägga mig på soffan och sov ap dåligt, men men nu jobb!

1, grymmaste personen i världen!


Trackback