Då provar vi ett inlägg från datorn igen :)

Dåså nu är det mycket att berätta så var idel öra!

här om dagen låg jag ute i mina thai shorts och solade och drömde mig tillbaka en stund, sedan kommer mammas kompis på fyrhjuling och kastar nycklarna på mig och ber mig att ta ett varv (han trodde nog inte jag skulle göra det) och jag drömmer mig mer tillbaka till Thailand då senaste gången jag körde fyrhjuling var i Thailand.

Tänker på om jag verkligen ska vara hemma i Sverige med alla deprimerade människor i höst, (inklusive mig) ingen gillar höst/vinter (dom säger att det är mysigt med filtar och tända ljus  men det blir inget av det) men det är lixom ingen idé att klaga då man varje år vet att den kommer, det är ju ingen chock precis!

Ska jag stanna eller ska jag åka? spara pengar och åka senare?
varför? jag vet ju att jag inte mår bra här, jag vill inte uppleva förra året igen då jag låg i fosterställning och det enda som for runt i huvudet på mig var att varför ligger jag här och surar? jag VILL vara i Thailand, det är helt två olika liv och det går inte beskriva med ord. det är inte bara en semester för mig i värmen,

Sagt och gjort jag bokade en resa! så nu jävlar har jag något att se framemot! var på banken igår och tecknade min försäkring under tiden jag blir borta! pengarna flyger iväg just nu! men va gör det när jag snart är i Thailand? jag har inget att fly i från men jag vet vad jag mår bra av! bara för att jag föddes i Sverige står det inte skrivet i sten att det är här jag måste vara i Tranemo/Ulricehamn/Borås. det är ju där jag levt mitt liv tills nu,

1, Denna kvällen hade jag kul!
2, Slipper denna utstyrsel i år!
3, Med handen på hjärtat så saknar jag mitt kombo liv!
4, Romantik är aldrig fel! ;)

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback